mandag 30. august 2010

Mandag - litt nytt!

I dag har jeg løpt 40 min og trent styrke i 55 min.
For så å trille en lang tur med Joakim, og rokke i 15 min.
Kokte grønnsaker til Joakims middag, og lagde fiskeboller til meg og Marius.
Vasket gulv og pusset vinduer.
Ryddet klær.

Jeg har vært støl i over en uke nå.
Håper det går over snart.
Må jeg ha en treningspause for at det skal gå over?
Eller blir jeg mindre støl når jeg blir bedre trent?
Synes jeg fortjente en liten belønning i dag!
Etter mange timer på elixia i det siste.
Blandt annet disse kommer i posten!

Visit hm.com

3 kommentarer:

  1. Jeg har de i svart =)

    SvarSlett
  2. Du er flink altså!!;D

    Ja,man blir mindre støl etterhvert som du blir bedre trent,men det er viktig å strekke ut ordentlig fordet;)

    Musklene dine må bare bli vant til påkjenningen først:)

    SvarSlett