fredag 6. august 2010

På farten

Dagen i dag starten klokken sju. Etter en fryktelig slitsom natt.
Joakim våknet allerede klokken ett, og var ikke lett å få i søvn igjen. Halv to stod jeg opp for å blande en flaske til han. Han sovnet like etterpå, men var veldig urolig i hele natt. Lå å vred seg og "sutra" med øynene igjen da. Så vi stod tilslutt opp klokken sju.

Jeg leverte Joakim på barnepassen på elixia rundt halv ti. Ti over ti ble jeg hentet, han hadde begynt å sutre igjen... Tok en rask dusj og reiste til kusina mi for å se på babyen hennes. Ei kjempe søt jente. (Fikk til to "barselbesøk" denne uken da.)

Kom hjem og fikk Joakim til å sove litt igjen. Linn Therese kom på besøk og vi fikk skravlet noen timer. Reiste ut og fikk handlet litt og sånn etter at Marius kom hjem fra jobb. Er så mye lettere å dra på butikken alene.

Grøt var ikke noe stas i kveld, det som han har blitt så flink til å spise nå. Tror det er disse tennene som gjør at han er sutrete og litt vanskelig. Kan ikke skjønne at det kan være noe annet. Men så ler han jo masse i løpet av dagen også da. Badingen i kveld gikk jo kjempe bra, da plasket han, lo, smilte og prøvde å tygge på tærene sine. Når det kom til legging, så måtte han vippes i vippestolen til han sovnet. Var så urolig i senga, kjente at jeg ikke orket å holde på å gå inn og ut i lang tid i kveld. Så han sov en halvtime i stolen også berte jeg han over i egen seng.

Nå har Marius reist på jobb for kvelden. Jeg skal ta meg en lang dusj, hoppe under dyna og begynne å lese, ENDELIG ikke-røyker!

Ikke glem å stem på skoen min på nelly.com. Linken ligger noen innlegg ned på siden nå. TAKK!

God helg!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar