lørdag 28. august 2010

Dagen vår i bilder!

God morgen! Vi var våkne 06.30 i dag.
Joakim fikk komme opp i senga for å få en flaske melk.

Etter frokosten hans, lekte han litt på mummigymmen sin,
så jeg kunne lage meg kaffe i mummikoppen min!
(Vi er glad i mummi her i huset).
Når han begynte å bli litt urolig fikk han komme opp i sengen igjen.
Etter litt kos sovnet han.
Vurderte å sove videre selv, men var allerede på andre kopp med kaffe så jeg stod opp og lagde meg frokost. Fikk også til til et innlegg på frisørbloggen, frisør tips!
Så dro vi på elixia. 40 min på elipsemaskin og en forbrenning på ca 440 kcal. Styrketrening, armer og mage. Joakim var på barnepassen.
På vei hjem fra trening sovnet Joakim i bilen.
Så da fikk jeg laget meg lunsj.

Vi dro ned til Lillestrøm igjen. Marius jobbet i natt, så han sov lenge, men ble med til Lillestrøm i tolv tiden.
Vi gikk en tur innom Martins. Joakim følgte med på fotballkampen som ble vist, men det var godt å slappe litt av i fanget til pappa også.

Joakims middag bestod av potet, gulrot og brokkoli.
Jeg kokte grønnsakene, tilsatte mme og litt olje og kjørte det i blenderen.
Dette var mye bedre enn middagsglass.
Joakim gapte, og ville ha mer. Spiste opp hele porsjonen sin.

Jeg og Marius hadde også grønnsaker til middag! Wok.
Joakim vil så gjerne krabbe, men kommer seg ikke framover.
 Men det begynner å gå fort bakover nå.
Vi hadde en liten photo shoot før Joakim skulle sove.
Sove tid for små gutter.
God natt!



Fem min etter at jeg har forlatt rommet hans.

Ha en fin lørdags kveld!

Blogges!

1 kommentar:

  1. hei søta :)
    hihi.. joakim er så søøøt!!
    det var gøy å se dagen din i bilder! gjør der gjerne igjen en dag!
    bare jeg kommer meg i leiligheten min så skal jeg endelig brgynne å blogge jeg også :D
    ha en fin kveld søta!
    kleeem fra anett

    SvarSlett