onsdag 11. august 2010

Hjulpet Anett!

Jeg liker ikke å blogge så sent på kvelden.
Er egentlig stup trøtt. Drikker kaffe og prøver å holde øynene oppe.

Jeg har hatt kjempe koslig besøk av Anett i dag.
Snart flytter hun til København. Og da skal hun begynne å blogge!:)
Gleder meg til å kunne følge med på hvordan hun har det der nede.
Så i kveld har jeg opprettet blogg for henne og laget header.
Her kommer bloggen!

Kjersti og Morten var hos oss i kveld. De har jo flyttet til Kristiansand og var bare hjemme på besøk noen dager før skolen begynte.

Gabrielle ringte meg forrige dagen og hadde allerede reist tilbake til Bergen. Charlotte studerer i Stavanger og Marte i Ungarn. Madeleine bor fortsatt på Aurskog. Nina har sagt opp leiligheten i Lillestrøm, men flytter heldigvis ikke lengre enn til Strømmen.

Det er ikke mange igjen her nå. Blir stortsett jeg og Nina! Heldigvis har de fleste høstferie, men det har jo vanligvis ikke jeg. Også har vi jo julen hvor vi alle møtes igjen!:)

3 kommentarer:

  1. Jaa! Jeg gleder meg til julegrøt, Marlin:)

    SvarSlett
  2. Åjaa.. Det var så hyggelig med julegrøt:)

    SvarSlett
  3. Jeg også gleder meg til julegrøt! I år skal jeg gi mandelen til noen andre enn Kjersti! G

    SvarSlett