onsdag 4. august 2010

I siget...

Skal vi se da. Hva skal jeg oppdatere dere med i dag?
Ikke mye spennende, bare jakten på drømmerkroppen.

Jeg har gjennomført ukas andre treningsøkt på elixia.
Føler meg i siget nå, så blir nok flere utover i uka. Målet mitt er jo tre, men blir iallefall fire.
I dag var jeg på vekten igjen. Er ikke sikker på hvor mye jeg har gått ned siden forje gang jeg veide meg, men har gått ned 4.5 kg siden jeg startet. Førnøyd med det! Da er det bare 4.5 kg igjen!:)

Gikk en tur med Joakim i dag også. Får virkelig trent rumpe og lår hvis du bor i Rælingen.
Bakker, bakker, bakker...
Jeg vil kalle det å klippe plenen en treningsøkt også jeg. Iallefall med den klipperen vi har, som må dyttes og startes på nytt flere ganger under klippinga.


Er foresten super glad for Grays Anatomy er tilbake på skjermen. Bare elsker den serien!:)

2 kommentarer:

  1. Du er flink Marlin:)
    Jeg og Morten var på joggetur i dag.. Så har fått trent i dag vi også. Han pushet meg så jeg fikk blodsmak i munnen.. Det er ikke alltid jeg får det, det skal jeg innrømme.. Så har vi vært og sett på treningsenteret som vi skal melde oss inn i når vi begynner på skolen.. Det er veldig fint:)Snakkes snart=)

    SvarSlett
  2. Så flinke dere er!:)
    Gleder meg til å besøke dere allerede.
    Ringer deg en dag:)

    SvarSlett