mandag 2. august 2010

Første tapet!

Første treningsøkt for uken er unnagjort.
Ikke dårlig allerede på mandag!
Skulle egentlig hatt pt-time i dag, men det ble ikke noe av. Så fikk ny på onsdag.
I morgen skal jeg besøke min kusine som fikk en liten gutt i Mai. Har ikke vært der enda. Det gleder jeg meg veldig til.

Flisbyen hadde første kamp etter sommeren i dag. På Bjørkelangen, der jeg er vokst opp.
Slutt resultatet ble 2-4. Flisbyens første tap i år. Da var det greit at det var mot BSF.
Jeg og Joakim var med Marius for å se kampen i dag. Joakim fikk grøt og pysjen på før vi dro og planen min var at han skulle sovene i bilen på vei til kamp og sove under hele kampen.

Det var ikke planen til Joakim. Han var lys våken på vei til Bjørkelangen!
Litt sutrete også. Skulle ikke ligge i vogna under kampen heller. Så det endte med at han satt på fanget mitt i pysjen og med teppe rundt seg å så nesten hele kampen. Han så litt ibland da, mest spennende var det vel å prøve å få tak i føttene sine og leke med de. Veska til Stine var også morsom å leke med. Prøvde å spise litt på hankene, skjønte ikke helt at det ble vanskelig med sutten i munnen.

Sovnet ganske fort på vei hjem da! Da var lille gullet trøtt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar