fredag 27. august 2010

Blogspot.com VS Blogg.no

Jeg husker jeg gjorde mye rart i starten når jeg skulle opprette denne bloggen.
Jeg skjønner hvordan man skriver et innlegg, men trodde aldri jeg skulle klare noe annet. Da jeg og Kjersti klarte å lage header (noe som faktisk ikke var så vanskelig) skjønte jeg at hvis jeg brukte litt tid så skulle jeg klare å deisigne siden slik jeg vil ha den. Og nå begynner jeg endelig å bli fornøyd. Når jeg først finner ut hvordan ting skal gjøres, så er det veldig lett.

Kanskje er det fordi jeg ikke har brukt like mye tid inne på blogg.no enda, at jeg synes det er mye vanskeligere. Jeg klarer ikke å finne fram til ting der. Og det er så mye koder som går i ett at jeg ikke skjønner hvor noe skal limes inn.

Ser jo at det er veldig mange fine blogger på blogg.no så må jo gå ann å få til på en måte.
Nå prøver jeg å få samme verktøy linje under headeren som det jeg har lagt til her. Jeg har sittet i flere timer nå for å få det til. Og alikevell må jeg linke, om meg og kontakt til denne bloggen. For jeg får ikke til på blogg.no.

Så jeg angrer så mye på at jeg opprettet frisørbloggen i blogg.no og ikke blogspot.com.

Håper jeg synes det blir lettere etterhvert.

Frisør bloggen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar