torsdag 19. august 2010

Når babyen ikke vil ha grøt!

I dag tror jeg at jeg fant en løsning på problemet vårt.
Jeg kjenner at jeg er ganske lettet over at jeg fant noe som fungerte i dag.
Ikke vet jeg om det funker i morgen, men Joakim gapet hver gang jeg kom med skjeen i dag. Så det tyder jo på at han likte det da. Dette har jeg gjort:

Gitt Joakim grøt blandet med frukt.
Jeg tenkte at jeg skulle gi han litt frukt hvis han var flink og spiste noen skjeer med grøt, så jeg tok med meg begge skålene på stua. Første skjeen med grøt bare spyttet han ut. Så fikk han en skje med fruktmos og det var jo så mye bedre. Prøvde da å ta litt grøt og litt fruktmos på skjeen samtidig. Og det gikk ned. Han var litt skeptisk de første skjeene, men så gikk det veldig fint.

Joakim har fått ny pysj av bestemor og bestefar, med mummi på!:) God natt!

3 kommentarer:

  1. Joakim, du ser "smashing" ut!!
    Nattakos fra bestemor

    SvarSlett
  2. Joakim er flink gutt..:) Men du.. Ser jeg litt hår på det bildet i den nye, utrolig søte pysjen??

    SvarSlett
  3. Ja! Joakim har fått litt piggsveis:) haha

    SvarSlett