tirsdag 31. august 2010

Fitness fusion og babyen sover!


Jeg var innom Rema 1000 på Lillestrøm i dag. De åpnet som verdens største Rema på lørdagen som var. Det var så stor butikk, sikker på at jeg kunne gått der i timer å handlet. Vet hvor jeg skal på neste storhandel. Uansett, så fant jeg denne boken der. Om barnemat fra nyfødt til fem år. Bladde raskt igjenom og det er masse fine oppskrifter her. Pluss at det står om hva barnet ikke skal spise før det har blitt ni mnd, ett år osv..


Joakim ble passet av farmor i kveld. Jeg skulle trene fitness fusion igjen og Marius skulle på fotballkamp. Siden fitness fusion timen er så ny så er det greit å få med seg de første timene så man kommer litt inn i øvelsene. Når jeg kom hjem fra timen hadde Joakim blitt badet, fått kveldsmat og sovnet alt! Han var visst trøtt i kveld, og det er ikke så rart når han ikke ville sove den siste "soveøkten" i dag. Så da kunne jeg hoppe rett i dusjen og dumpe ned på sofaen med den nye boka.
Joakim sitter å følger med på drømmehagen.

Planen for resten av kvelden er, Grays Anatomy og prøve å komme seg i seng.
Sier at jeg skal legge meg tidlig hver kveld, men klarer det aldri.
Hadde vært greit med litt søvn hvis Joakim skal fortsette å våkne fire ganger om natta.

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar