fredag 20. august 2010

InBody 720

Har vært å hentet resultatet fra testen min i dag.
InBody maskinen regner først ut din vekt, du fyller inn alder og høyde.
Så regner den ut din bmi, kroppsfett (%) og midje mål.
Du får svar på vekt sammensetning, kroppsbalanse muskulatur og kroppsstyrke.
Det blir gjort en ernerings evaluering og helse diagnose.
Tilslutt regner den ut din idialvekt og gir deg en helse score.

Bare et par minutter på denne maskinen så får du svar.
Jeg tok testen på elixia Lillestrøm.

Sånn ser resultatskjemaet ut. Dette fant jeg tilfeldig på google.
Mine resultater:
Ernærings evaluering: Proteiner og mineraler = normal. Fett = over.
Vektdiagnose: BMI og midje mål = normal. Kroppsfett = over.
Kroppsbalanse muskulatur/ kroppsstyrke: Overkropp= muskulær, underkropp = normal. Over/underkropp = ubalanse (dvs. Sterkere i overkropp enn underkropp).
Idealvekt: 58.0
Helse score: 76 poeng

(Du får også vite hva skjelettet veier, hvor mye kcal din kropp trenger per døgn og en mer utfyldene info om muskulaturen).

1 kommentar:

  1. Jøss! Sånn skal jeg spørre om de har på Elixia Lillehammer også. Da jeg hadde PT der for lenge siden hadde de bare vekt som målte fettprosent og BMI.

    M ;)

    SvarSlett