torsdag 19. august 2010

Pt-time og kroppsanalyse

Fikk endelig satt opp et nytt treningsprogram i dag. Som ifølge min trener skal få kroppen min til å se "fit" ut. Å det gleder jeg med til!:)

Tok også en kroppsanalyse i dag, men skal fortelle litt mer om den i morgen når jeg har hentet skjemaet mitt. Jeg hadde uansett ikke utslag på helsefare. Så da kan jeg konsentrere meg om "skjønnhets trening".

Jeg er nå 1,1 kg unna mitt første mål. Men så puttet jeg på 2 kg til, og jeg ser jo at det trengs. Så 3,1 kg unna mitt mål. "The InBody 720" (analysemaskinen) ville at jeg skulle ned 5,1 kg til. Det hadde jo vært gøy å klart det, men tror jeg skal konsentrere meg om mitt mål først. Jeg har jo satt fristen til mai 2011, så det bør gå, men merker at det ikke renner av like lett lenger. Står litt stille nå.

Ha en fin torsdag alle sammen!
Blogges i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar