lørdag 7. august 2010

SOL!

Marius tok med seg Joakim ned til Lillestrøm noen timer på dagen i dag!
Da benyttet jeg anledningen til å legge meg ut i solen. Har ikke blitt mange dager med soling i sommer, heller ikke så lenge av gangen. Fikk faktisk litt farge i dag også, det var jo på tidet.

Jeg kom i gang med boken, ENDELIG ikke-røyker i går kveld. Fortsatte å lese ute i stad. Har lest ca 100 av 200 sider nå. Det er så kjedelig bok! Jeg sliter virkelig med å konsentrere meg med å lese den. Skjønner at det er mange om begynner å lese, men ikke leser ferdig.

Joakim sovnet tidlig i dag, faktisk i armene mine. Han fikk flaske på sengen, og når jeg tok han opp for at han skulle rape var han ganske slapp i kroppen. Gikk litt rundt i rommet og sang et par nattasanger for han, plutselig var øynene sklidd igjen. Så nå sitter jeg her alene igjen, Marius dro akkurat på jobb. Får lese noen sider til i denna boka, skal bli godt å bli ferdig med den!

Husk å stem på skoen min! Bare trykk her!  TAKK!
Har også lagt ut to innlegg på frisør bloggen denne uken.

Ha en fin lørdagskveld alle lesere!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar