onsdag 18. august 2010

kjedelig med regn

Det er så kjedelig når det er så dårlig vær.
Men det har resultert i at jeg har fått trent tre av tre dager denne uken da. Og jeg skal på elixia igjen i morgen. Skal ha en pt-time også skal jeg ha en "kropps analyse". Husker ikke helt hva det heter, men det er en maskin som måler alt i kroppen da. Hvor mye som er fett og sånn. Det kan jo bli spennende.

Det er faktisk det eneste som er planlagt i morgen.
Vi skal vel bare være hjemme.

Prøvde forresten å gi Joakim gulrot i dag. (Poteten har ikke vært noe god). Det smakte litt bedre, for nå gapte han opp og ventet på at det skulle komme en ny skje. Så nå håper jeg det går fint i morgen også.
Kjenner at jeg nå gruer meg til dagens grøt måltid allerede. Det har rett og slett blitt håpløst. Litt frustrende. Helsesøster ville at vi skulle begynne med det to ganger om dagen. Prøvde å gi det til frokost i går, for da var det jo så mange timer siden han hadde spist. Skulle jo tro at når man er sulten så spiser man hva som helst, men ikke Joakim nei. Jeg fikk ikke inn en skje.

Joakim vil egentlig bare ha melk på flaske og banan. Mmmmm.... Det er godt det!

4 kommentarer:

  1. Prøv å blande poteter og gulrøtter sammen.. Kanskje han liker poteter etterhvert da...?

    SvarSlett
  2. Ja, jeg kommer nok til å prøve det. Tenkte jeg bare skulle prøve de hver for seg først.

    SvarSlett
  3. Prøv Hoff sine opphøgde poteter. Varmes på over/undervarme i 5 min. Blir sprø å fine. Smak til med Idun ketchup.

    SvarSlett
  4. Hvis det er ditt tips så spørs det om Joakim får besøke bestefar på en stund! Haha...

    SvarSlett