lørdag 10. juli 2010

Vil dere ha et godt tips??

Når jeg kom hjem fra hytta på torsdag så lå det endelig en pakke i postkassen. Egentlig lå den på stuebordet for Marius hadde vært i postkassa før jeg kom hjem.


Min nye almanakk hadde endelig kommet. Den forje gikk ut i juni og jeg var litt treg med å finne ny. Er så avhengig av almanakk, men jeg er også den typen som må skrive ned alt da. Jeg lager lister på alt som er, planlegger og organiserer.



 Jeg har designet min egen almanakk på denne svenske nettsiden. Du kan velge mellom tre str på den. Min er den mellomste. Du velger design, farge og skrift på forsiden. Inni kan du legge inn bursdager, ukens trening, daglige gjøremål og masse annet. Du kan velge med eller uten linjer osv...

Super å gi bort i gave også. Leveringstid til Norge er ca to uker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar