lørdag 17. juli 2010

I ♥ hm

Var en tur i postkassen i dag og der fant jeg nye h&m katalogen! Passet bra når jeg skulle ha en hjemme dag. Vi har vært så flinke i dag. Har fått vasket alle klærne vi hadde med på tur + kjøkken og bad. Så nå skal jeg bare se igjennom katalogen og ta tidlig kvelden. Joakim våknet klokken elleve i natt og ville ikke sove før nærmere halv fire igjen. Da var både mor og far trøtte. Godt det ikke er sånn hver natt.

Nå er det lenge siden jeg har fylt ut hva jeg skal handle i en katalog, men sitter med det nå. Fant ikke alle høstvarene på nettet, de har sommer salg enda. Kan vel si at jeg handler fra nettsiden ganske ofte. Det blir noen bestillinger i året. Det er så genialt at man kan velge månedsregning. Da kan man handle å betale for det mnd etter. Så hvis man trenger noe og ikke har fått lønning enda så kan man jo handle likevel. 

På ønskelista for høsten står masse tykke gensere og kjoler. Nye støvletter selvfølgelig og litt nytt "stæsj". Gleder meg til å få klærne selv om de er for varme å bruke enda. Blir godt å få de inn i skapet bare:)

Ha en fin lørdags kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar