søndag 18. juli 2010

18.07.2010

Da her jeg kommet hjem igjen etter en treningsøkt på elixia og en trilletur med Joakim i Lillestrøm. Klesvasken fikk vi unnagjort i går og nå er alt snart ferdig pakket til neste tur som er i morgen. Sitter å krysser fingrene for at vi får barnevakt noen timer i kveld. Hadde vært godt å kommet seg ut noen timer med bare Marius. Det er jo ikke så ofte lenger.

Vekten viste i dag at jeg har gått ned en halv kilo til. Var litt bekymret for at jeg hadde gått opp etter en uke på hytta med mye godt og ikke fult så mye trening. Så jeg bør vel være fornøyd med det. Nå har jeg nok en uke med ferie forran meg. Har litt større muligheter til å gå litt turer med Joakim og sånn nå da, da det er bilvei helt fram til hytta og stier å gå i. Selvfølgelig skal rokkeringen nok en gang pakkes med. Super trening! Bare man får rokket noen minutter så går det ganske greit å fortsette. Begynte vel med et minutt og stod ca femten minutter her forje dagen. Så det kommer seg!

Skal prøve å slenge inn et par ord før vi reiser i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar