onsdag 28. juli 2010

Surrete - bare litt....

I dag har vi vært en tur på båten fra Strømstad til Sandefjord. Det kommer nok til å gå med en del alkohol i bryllupet så da er det greit å få handlet noe på tax free. Får å få handlet tax free varer må man ha med seg boording kortet sitt inn. Disse klarte jeg selvfølgelig å legge igjen i bilen. Og dørene ned til bildekket var låst til ti min før vi var i land eller noe.
Så femten min før tax freen stengte var det en dame som kunne låse opp døren til bildekket så vi fikk hentet billettene. Det var en annen mann som også hadde gjort samme tabben som oss, men han husket ikke hvilket plan eller side han hadde parkert på så det var så vidt vi rakk å handle. Heldigvis gikk det bra. Jeg så får meg at vi måtte ta båten tilbake igjen en liten stund der. Hadde jo vært kjedelig om vi ikke hadde fått handlet. Så gøy er det ikke å kjøre båt.

Jeg får nok ikke ansvaret for billettene våre neste gang! Marius var ikke så fornøyd med meg da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar