torsdag 29. juli 2010

29.07.2010

Det var godt å komme seg på trening igjen i dag. Har blitt litt lite trening nå som Marius har ferie. Fikk virkelig tatt i, i dag.

Elles er det ganske kjedelig når det regner. Er ikke så mye å finne på og det blir heller ikke noe tur ut med Joakim. Heldigvis så får jeg han til å sovene inne også nå. Han har jo bare sovet ute i vogna si.

Nina var på besøk i dag. Er lenge siden jeg har sett henne nå, så det var hyggelig. Vi fikk gjort klart alt til i kveld når det gjelder inbydelsene. Ja, det tar meg litt tid. Nå har jeg absolutt alt jeg trenger for å gjøre de ferdig. Har tilogmed handlet penner, ekstra med ark og ekstra med lim og tråd. Så jeg ikke skal gå tom. Så når Kjersti kommer i kveld skal vi virkelig være effektive!

I morgen har Marius bursdag. Vi har bestilt bord på Fratelli og mamma og pappa skal ha Joakim til lørdag. Det blir godt å gå ut å spise sammen og ta en fest igjen. Håper på litt finere vær i morgen da. Er alltid mye hyggeligere når det ikke pøsregner. Det blir nok en fin dag!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar