lørdag 10. juli 2010

Lørdags kos

Marius har igjen reist på jobb og jeg har nok en kveld hjemme alene. Joakim sovnet for en halv time siden og det er ganske stille her nå. Jeg skrev jo tidligere i uken at jeg skulle begynne å telle kcal, det fungerer ganske bra. Jeg ante faktisk ikke hvor mye av hva jeg fikk i meg på en dag. Det fine med diett.no er at når jeg skriver inn hva og hvor mye jeg har spist så regner den ikke bare ut kcal, men alt av mineraler, proteiner, fett og vitaminer. Og søylene er markert med farger hvor de viser om du har fått i deg nok eller for mye/for lite..
Kveldskosen min i dag er ikke regnet ut! Har rett og slett ikke lyst til å vite hva jeg får i meg her. Skal bare sitte å kose meg å se på allsang på grensen i kveld. Er det flere som synes det er et fint program på sommeren? Eller er det noe annet dere må med dere?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar