lørdag 10. juli 2010

Blue Wedding!

Nå er det kanskje en stund siden jeg har blogget om bryllupet?
Det er ikke fordi jeg ikke tenker på det iallfall, det gjør jeg!

Prøver å samle så mye ideer som mulig til dagen. Er veldig mye fint å finne. Blandt annet noe fra bildet over. Ønsker meg en høy bryllupskake, med noe blått på. Ikke en helt blå bukett, men med noen blå blomster også. Drømmeskoene, skal se om du kan ha de i Bogstadveien. Vet uansett at jeg kan kjøpt de på net-a-porter.  Hvor de også har sykt mye annet fint!:)

1 kommentar:

  1. Jeg elsker de Christian Louboutin-skoene! Har så lyst til å spare meg opp penger til et par selv, men da må det nok bli noen klassiske svarte pumps. Men om jeg skal gifte meg en gang derimot.. ;)

    Du er forresten superflink med treningen. Kanon!

    SvarSlett