fredag 9. juli 2010

Belønning for innsatsen!

Joakim ligger og sover søtt, Marius har reist ned på Martins for å jobbe. Jeg sitter igjen forran skjermen for å fortelle dere litt mer om meg.

Jeg er av den typen som gjerne skal ha nytt og fult utstyr når jeg begynner med en ny hobby eller idrett. Da jeg skulle begynne å lage smykker så handlet jeg inn perler og steiner i alle mulige farger og fasonger, tråder, tenger og alt jeg trengte. Dette var kanskje morsomt å drive med en mnd tid. Så har forsatt en skuff fult av utstyr. Når jeg flyttet til Lillestrøm skulle jeg begynne med fotball igjen og siden vi skulle trene inne i hallen måtte jeg ha helt nye kunstgress- eller innesko eller hva det nå var. Poenget er at jeg var bare på en trening. Pappa forteller forsatt at når jeg skulle spille min første kamp for Aurskog måtte han kjøre opp med grønne fotballstrømper til meg, for det var den fargen de hadde. Jeg kunne jo ikke spille en kamp med hvite. Det er jo fargen til Bjørkelangen.

Første dag jeg skulle trene på elixia var jeg jo ganske gravid og fant faktisk ut at det ikke var noe poeng å handle meg nytt treningstøy i str XL, når jeg ikke kom til å bruke den str mer en et par mnd til. Jeg møtte opp i en joggebukse, fant meg en t-skjorte i skapet og tok med meg et par gamle joggesko som ikke har vært løpt i på mange år. Nå har jeg begynt med å belønne meg selv med nytt tøy og utstyr etter innsatsen. Jeg starten opp i sommer med det gamle "ufreshe" antrekket og ettersom jeg har vært flink så kjøper jeg meg litt nytt. Etter at jeg klarte å komme meg på trening tre ganger i uken så belønnet jeg meg selv med en treningstights.

Etter treningsøkten på elixia i dag gikk jeg på vekten igjen. Denne gangen har jeg faktisk gått ned. (ikke bare noe jeg tror igjen.) 1,2 kg til:) Da belønnet jeg meg selv med en ny blå t-skjorte fra mxdc. Er jeg flink til å fortsette skal jeg belønne meg selv med nye sko, men da skal jeg ned 2,5 kg til først.

Synes det er litt gøy å kunne belønne meg etter innsatsen. Håper 2,5 kg går fort for jeg har virkelig lyst på nye sko nå!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar