søndag 21. november 2010

Trøtt!

God morgen!
Her har vi vært oppe siden klokken syv. Kan vel si at det er lenge siden jeg har sovet noe lenger enn det om morningen. Klarer ikke helt å venne meg til det, men håper jeg gjør det etter hvert.
Jeg har jobbet i to dager nå. Da har jeg faktisk stått opp enda tidligerer, for å rekke alt før jeg drar. Det var litt rart å være tilbake i jobb. Men dagene har gått veldig fort. Det har vært mye å gjøre. Godt med en fridag før jeg skal jobbe mandag og tirsdag igjen. Jeg skal jo bare jobbe 50% og jeg tror det er helt passe til å begynne med.

I dag er det fotballkamper som står på timeplanen. Jeg sitter fortsatt å prøver å våkne. Første kampen vi skal se begynner klokka ti så det er bare å hoppe i dusjen og gjøre seg klar nå. Jeg har jo store planer om å få trent i dag også. Det er boksetime i dag. Har trent på en treningsfri dag denne uken så jeg skal vel være fornøyd. Tar med meg treningsbaggen til Lillestrøm uansett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar