søndag 7. november 2010

Søndag

I går skulle jeg bare en tur til Lillestrøm å spise lunsj med Nina. Merkelig nok kom jeg meg ikke hjem før etter midnatt. Fikk brått lyst til å gå ut en kveld, så blei rett og slett ute resten av kvelden. Det var gøy i går, ikke så gøy i dag. Har benyttet meg av det at Joakim sover på dagen, og lagt meg ned for å hvile selv. Det er jo ikke så ofte jeg er ute lenger da, så det er vert å være litt fyllesyk.

___________

I dag har vi vært ute å leka.
Joakim og Marius husker. ♥

Dette kilte godt i en liten mage.

I kveld skal jeg sette opp et styrkeprogram til meg og mamma. Det skal testes ut etter en joggetur i morgen. Jeg må også sette opp en matplan for i morgen. Husker dere at jeg skrev at jeg skulle prøve detox. I morgen er det mandag og da kan jeg starte. Håper på å gå ned de siste kiloene.

Ha en fin søndagskveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar