fredag 26. november 2010

Årets første skitur!



I går var jeg ute på årets første skitur. Tror det begynner å nærme seg åtte, ti år siden jeg sist gikk på ski. Følte det var på tide å begynne å trene litt igjen, hvis jeg skal ha med meg Joakim ut i løypa om noen år. Har ikke så god teknikk.

Jeg og mamma gikk ut fra Rasta. Lysløypa ligger rett bak oss. Vi gikk en mil og jeg var helt ferdig når jeg kom inn. Å holde følge med mamma var ikke lett. Jeg gikk så fort jeg kunne og hadde mest lyst til å gi meg helvveis. Men jeg holdt ut, så det ble en skikkelig treningsøkt.

3 kommentarer:

  1. Mens jeg måttte være inne å fyre i peisen og ta meg av det daglige husarbeidet.

    SvarSlett
  2. Dere er så sporty dere Martinsendamene! Gleder meg til jeg kommer hjem og kan ta en skitur eller flere med dere! :) Hilsen Gabi

    SvarSlett
  3. Du kommer til å løpe fra meg på ski når du kommer på hytta, enten du har bra teknikk eller ikke.Gleder meg alikevel. Marius kan være igjen på hytta og fyre.

    SvarSlett