onsdag 10. november 2010

MAGESKOLEN

Skal nå teste ut noen nye treningsøvelser. På 20 dager skal jeg gjennom fem forskjellige øvelser. Jeg skal gjøre hver og en i fire dager. Her blir vi lovet flatere mage, men vi får se.

Jeg har målt det tykkeste punktet rundt magen til 86 cm. Måler igjen om 20 dager for å se endring.
Jeg starter i kveld og i tre dager fremover skal jeg gjøre:

Benløft fra 90 til 60 grader.

1. Legg deg på ryggen.
2. Plasser hendene under baken - ikke ryggen.
3. Løft beina rett opp til 90 grader og aktiver magemusklene så de er halvveis trukket sammen.
4. Senk beina til 60 grader og løft dem opp igjen til startposisjonen.


Unngå: Å gå for langt ned med beina så du overbelaster korsryggen.
Disse musklene trener du: De rette og tverrgående magemusklene.

Det stod ingenting om hvor mange repitisjoner. Så jeg prøver meg på 10x3.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar