tirsdag 9. november 2010

Harryhandel.

I dag glemte jeg kamera mitt hjemme, så jeg har for første gang prøvd meg på opplasting av mobilbilder. Det gikk fint det, men kvaliteten er kanskje litt dårligere.

Vi starten dagen med litt lek på biljardbordet.

Dette var gøy!

Her er Joakim klar for å være med på harryhandel.

Vi dro en tur over til Sverige i dag. Det ble som vanlig kjøtt, godis og en tur på polet. Vi så etter ny bilstol til Joakim, men fant ikke den jeg ville ha. Så vi må nok ut en tur i morgen. Jeg tror de har den på Babyshop.

Det ble fort seint før vi kom hjem, og jeg har ikke vært å trent i dag som jeg skulle. Joakim er syk igjen!:( Så det tok lang tid å legge han i dag. Han har også vært mye våken i natt og hostet. Ser for meg at denne natten blir lik. Går allikevel ikke å legger meg for snart begynner Grays.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar