mandag 25. oktober 2010

Treningsplan uke 43

Nå er jeg frisk igjen og Joakim er mye bedre. Det er på tide med skikkelig trening igjen. Jeg våknet opp i dag og bestemte meg for å rense kroppen. Så til frokost ble det frukt. Uten å ha gjort så god research om det så tror jeg man kan få en god rensing hvis man bare spiser frukt (og grønsaker?) i tre dager. Uansett så sprakk jeg allerede til lunsj. Det ble pizza på Peppes, så jeg kunne ikke kommet lenger unna. Etter å ha stappet i meg pizza bit på pizza bit ble jeg gående rundt på sentret å titte. Fant selvfølgelig et kjempe fint skjørt, og de hadde ikke igjen min størrelse. Jeg fikk det igjen med en god valk over skjørtekanten. Alikevel ble det med meg hjem. Nå har jeg noe å jobbe mot, jeg vil bruke det til jul. (Helst før).

I morgen skal jeg trene: 40 min ellipse + Boxing
Onsdag:                           60 min ellipse + Fitness fusion
Torsdag:                          60 min ellipse + Easy Step + Styrke og Core
Fredag:                            30 min ellipse + Zumba
Søndag:                            60 min ellipse + Fitness fusion

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar