søndag 31. oktober 2010

Siste dag i uka

Da har søndagen kommet alt. Siste dagen i uka, siste treningsøkten for uka. Etter å ha hatt Nina på champagne og rødvin i går så frister det ikke veldig, men jeg skal klare å dra meg ut.

I dag tror jeg det blir en trilletur på oss også. Ser ut som solen kommer frem nå. Kjedelig å dra ut på langtur med regntrekk på vogna synes jeg. Til uka blir det sikkert en del trille turer og uka etter igjen. Da er Marius hjemme så da kan vi gå sammen. Gleder meg til at Marius skal ha to uker ferie nå. Men når ferien hans er over begynner permisjonen hans og det betyr at min er over allerede. Det har gått så fort, hvor ble det av tiden.

Nå begynner det iallefall å nærme seg frokost tid. Etter det tror jeg at jeg skal ta meg en høneblund sammen med Joakim. Kjenner jeg trenger litt hvile.:)

Har du husket å stille klokken?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar