fredag 1. oktober 2010

1.Oktober allerede

Shit, som tiden flyr. Vi er i oktober alt. Permisjonen min går mot slutten, bare seks uker igjen. Det kommer til å gå fort. Joakim blir sju mnd. på søndag. Synes det har gått fort også. Kunne ønske jeg kunne være hjemme en stund til, men nå er det snart Marius sin tur. Han skal være hjemme helt til februar også skal Joakim i barnehagen. Håper jeg. Har ikke fått plass enda, men det er jo noen måneder igjen.


Vi har vært på trilletur i dag!
Det er så deilig luft ute om dagen, høstluft. Kald og frisk.

______

I kveld har jeg en ny date med Grays Anatomy.
Jeg er helt Grays nerd, lever meg kankje litt for mye inn i det. Begynte jo på første sesong igjen forje helg så fortsetter der jeg slapp. 

Helgene blir litt kjedelig når Marius jobber på nettene. Så i morgen blir det nok til at jeg drar å trener før han står opp. Også tar vi oss en tur til Lillestrøm utpå dagen. Ikke noe mer spennende en det.
Skal du gjøre noe gøy i helgen?

GOD HELG!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar