lørdag 2. oktober 2010

Lørdag!

Har laget meg en bolle med dipp og sitter i sofaen å spiser agurk og gulrot. Må veie opp for all sjokoladekaken jeg har dyttet i meg i dag. Fikk så lyst på noe søtt så jeg bakte meg en kake i går. Herregud! Svake menneske...

Guttene mine har begge fått nattakyss alt. Joakim sover søtt og Marius har reist på jobb. Jeg, har masse å gjøre i kveld så det er godt med litt ro rundt meg.

Kjenner en ny tann nede hos Joakim, ved siden av den andre. Lurer på hvor lang tid det tar før tannen vokser helt opp? Den han fikk forje helg begynner å synes litt når han ler nå:) Og da er han så søt! ♥

Over på noe helt annet. Treningsplanen min neste uke. Har begynt å tenke på den allerede. Lurer på om jeg skal kjøre knall hardt til uka, ta meg helt ut. Så kan jeg ta meg en velfortjent fri helg. (Da skal ikke Marius jobbe heller). Blir nok til det. Sitter å hører på spillelista jeg har lagt inn på iPoden nå. 59 min med masse variert musikk. Skal bli godt å få litt musikk på øret når jeg løper/ellipser. Det har bare tatt meg litt tid å få fikset det. Den eneste ulempen er at hvis det er en sang jeg synes er veldig kul og jeg spiller litt høyt så er det mulig jeg begynner synge med og det kan jo bli litt flaut. Det hører jeg jo ikke selv. Nyeste favoritten er Shakira med Waka Waka. Jeg tar sjansen på at det går bra! Time for Africa.....


Denne måneden kan dere lese om hårfarge på frisørbloggen min.

1 kommentar:

  1. Åh! På treningsenteret her, har de en saltime som heter Latino Moves.. Det er nesten det samme som zumba.. Hver gang har hun med waka waka, og hun har laget en "dans" som er ganske lik som den Shakira danser i musikkvideoen.. DØDSGØY!!!!

    SvarSlett