tirsdag 15. juni 2010

Vekkeklokken min sov!:)

I dag skulle jeg jo på Zumba time på Elixia klokka 10.00. Joakim våkner vanligvis et sted mellom halv åtte og halv ni, men i dag sov han til ti over halv ti. Så jeg rakk ikke timen. Bestemte meg derfor å trille en tur til Strømmen. Gikk innom Bikuben (scrappe butikk) og fikk kjøpt litt forskjellige ark til å lage bryllupsinvitasjoner med. Jeg møtte Kjersti der og vi tok en salatlunsj på Lille persille. Så trillet vi hjem igjen.

Jeg og Kjersti fikk prøvd oss litt frem, og fikk laget en invitasjon som jeg ble veldig fornøyd med! Men den får dere ikke se enda. Ble uansett veldig fin! Takker Kjersti for god hjelp!

Jeg har også ringt tinghuset i dag for å bestille time til vielse. Det viste seg at de ikke hadde vielse den 21 mai, men både 7. mai og 28. mai. Så jeg ringte dit jeg hadde booket selskapslokalet og de hadde selvfølgelig ikke ledig noen av de datoene. Heller ikke noe ledig i juni. Så hva gjør jeg nå? Min kjære svigermor kjenner noen som kan vie, så jeg håper at han kan vie oss den dagen. Men det er jo ikke sikkert! Så jeg må kanskje se etter nytt lokale nå. Er glad for at jeg har begynt å planlegge allerede. Gleder meg bare til disse tingene er i orden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar