onsdag 2. juni 2010

Onsdag - Zumba=gøy!

Akkurat kommet hjem fra en zumba time på elixia.
Det er første gang jeg prøver det og det var kjempe gøy, men ikke så gøy at du glemmer at du trener og blir sliten. (Sånn som hun på reklamen sier.)
Nå skal det jo sies at det begynner å nærme seg 10 år siden jeg var i god form da, så det hadde vært rart at kroppen min ikke merket noe.
Planen er zumba en gang i uka framover. Morsomste treningen jeg var vært med på lenge. Veldig lenge for jeg har jo ikke trent på lenge.

Så da har jeg fullført så langt i uka. Jeg vet det står en x-fit time på timeplanen min i morgen kveld. Men jeg skal være ærlig allerede nå og si at den skal jeg droppe. Etter å ha forhørt meg litt så er ikke det noe å starte med. For de tøffeste jentene stod det, med tunge vekter, press deg selv til det ytterste og militærtrening.
Jeg tar med Joakim på en lang trilletur istedet!:)

2 kommentarer:

  1. Du er kjempeflink.Stå på. Kanskje sofagrisen også skulle vært med? Klem

    SvarSlett
  2. Ja, han burde det.
    Men det er ikke så lett å få han med seg...

    SvarSlett