mandag 21. juni 2010

Gratulerer med dagen, mamma!

Gratulerer med dagen, mamma! Jeg og Joakim var å besøkte mamma på jobb i dag. Med blomser og gave. Hadde egentlig lovet å bake cupcakes til henne, men var så sliten når vi kom hjem i går. Så jeg kjøpte med en muffin da:)

I dag var jeg på bosu time på elixia igjen og Joakim var på barnepassen. Det går veldig fint, men han hadde ikke sovnet når jeg var ferdig å trene så jeg trillet han litt ute før jeg gikk inn i dusjen igjen. I morgen skal jeg trene zumba. Timen begynner halv ti så jeg håper vi rekker det denne gangen. Var på vekta i går, har nå klart å gå ned 1,5 kg. Så da er det bare 7,5 igjen:) Jeg orker ikke å stresse med det så jeg tar det over tid. Er glad i kose meg også:) Men jeg skal klare det til jeg skal gifte meg.

I kveld er det Flisbyen kamp igjen. Nå er det bare Marius som er å ser på de, for jeg har fått inn litt legge rutine her hjemme og da blir det for seint for Joakim å bli med. Men jeg følger litt med alikevell og Flisbyen leder serien og har fortsatt ikke tapt en eneste kamp i år!

1 kommentar:

  1. Takk, hønemor! Kjempekoselig at dere kom innom...og takk for super gave:-)

    SvarSlett