lørdag 19. juni 2010

Musikkfestival

Cocktailparty i går var vellykket!:) Koste meg kjempe masse. Vi fikk laget mange forskjellige drinker ut av det vi hadde med oss. Blandt annen min favoritt Colorado bulldog! Nam...
Ble en liten tur ut på noen av oss etterpå, men var et par stk som måtte på jobb dagen etter. Blogger med bildene på mandag. Skal hente Joakim hos ene bestemor for å levere han hos neste bestemor.

Jeg og Marius skal nemlig jobbe litt i kveld. På Haraldvangen_i_Hurdal. Det er musikkfestival og de trenger hjelp av frivillige. Jeg og Marius skal stå i baren. Kjenner at jeg gleder meg, vi hjalp til i fjor også. Det blir nok veldig gøy. Musikkfestivalen er også tilrettelagt for funksjonshemmede. Blogger mer om den senere også. Nå må jeg hoppe i dusjen og komme meg av gårde.

Ha en fin lørdag!
Skal dere se prinsesse bryllupet i dag?

1 kommentar:

  1. Kos dere i kveld:-) Joakim og jeg er i bryllup. Vi har det helt supert!

    SvarSlett