torsdag 17. juni 2010

Gleder meg til party i morgen!

I dag rakk jeg trening!:) Var på elixia klokken halv ti. Møtte Nina klokken elleve og vi spiste lunsj på Fratelli sammen. Fikk handlet det meste til cocktailparty i morgen også, tar siste rest i morgen tidlig. Så var det hjem å begynne å gjøre i stand til morgen. Var oppe hos svigers og spiste reker til middag, nye favoritt retten! Og ned til Lillestrøm igjen, måtte hente isbiter på Martins. Nå har Joakim sovnet, jeg og Marius har satt oss ned i sofaen og det meste er klart til i morgen. Liker egentlig å ha alt klart dagen før så blir vel en liten innspurt før jeg legger meg. Må gjøre ferdig overraskelsen til jentene blandt annet. Også må jeg se over kjolene og skoene mine. Det er det vanskeligste som finnes. What to wear??? Kan ikke stresse med det i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar