tirsdag 29. juni 2010

Mandag - Tirsdag

Nå er lille gullet i seng og jeg har akkurat kommet hjem fra en nesten to timers økt på elixia. Trente først litt på egenhånd også fant jeg en motivator og spurte han om hjelp til litt apparattrening. Når jeg meldte meg inn var jeg gravid i 6 mnd og hadde bekkenløsning så det holdt så jeg hadde et opplegg på ganske rolig trening da. Tenkte det var på tide å lære noe nytt så da satt han opp et trenings opplegg til meg, og da tok det plutselig en time til. Dro innom mamma på vei hjem for å hente en treningsrokkering. Rokket noen minutter når jeg kom hjem, men den er sykt vond å bruke. Den er ganske tung og litt ruglete på innsiden. Det skal vist ikke gjøre så vondt etterhvert, så hvis jeg er flink til å bruke den litt hver dag nå, så blir jeg nok slank og fin!:) Haha!!

I går dro jeg til Oslo på kvelden sammen med Kjersti og Marthe. Vi møtte Morten og dro på Kontraskjeret for å se Brasil - Chile. Rakk å ta to øl før jeg bare måtte reise hjem. Fikk vondt i hodet allerede på vei innover og ti minutter før kampen begynte orket jeg ikke mer. Det var litt synd da, kunne tenkt meg å sett den kampen. Mamma og pappa var på Ikea så da kom de å hentet meg. Var deilig å slippe å ta tog og buss hjem. Hoppet rett i seng når jeg kom hjem og sov til Joakim våknet klokken seks i dag tidlig. Da var heldighvis formen bedre også. Derfor ble det ikke noe nytt blogginnlegg i går. Bildene fra kvelden kommer bare Marthe får mailet dem til meg. Glemte jo å ta med meg kamera selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar