torsdag 24. juni 2010

Klar for hytte tur

I morgen reiser vi en tur på hytta til Gabrielle på Skeikampen. Gleder meg sykt masse. Skal bli godt å reise bort litt. Så på værmeldingen at det skulle regne litt i morgen, men på lørdag og søndag var det SOL uten sky. Så da får vi håpe at det stemmer. Vi blir fire par som reiser oppover og Joakim skal være med oss da.
Kjersti har bursdag i morgen også, så da blir det nok en liten feiring for henne der opp!

I dag har jeg vært husmor. Var hjemme sånn i halv tre tre tiden, etter en tur på Bjørkelangen. Dro på butikken å handlet, vasket tøy, bakte horn med ost og skinke, og cupcakes, vasket kjøkken og har nå en liten pause fra pakkingen til turen. Har alt under kontroll, så blir nok ferdig i kveld.

Mulig jeg blogger i morgen, hvis jeg kommer på nett der oppe. Det er jeg ikke sikker på om jeg gjør enda. Dere får ha en fin helg!:)
Snakkes!

1 kommentar: