mandag 7. juni 2010

Navnefest

I går hadde vi navnefest for Joakim. Vi hadde det ute hos mamma og pappa, og vi var heldige med været. En hyggelig dag med familie og venner.
Vi spiste spekemat og kaker.

Det ble mye gaver!



I dag kjøpte jeg meg nye blomster og bryllupsblader! Har sittet og lest og kost meg i kveld.



Joakim var på 3 mnd. kontroll i dag.
Han veier nå, 7010.
Han er 65,5 cm lang.
Han kan rulle og løfte hode og litt av overkropp når han ligger på magen.
En en blid gutt, smiler masse, har begynt å le litt og "prater" heletiden.
Fikk første vaksine i dag. Det var ikke noe morro for verken han eller meg. Stakar!
Tenk at det har gått 3 mnd. allerede.
5 mnd. igjen av min permisjon.
Det går fort, men det er mye morro i vente:)

1 kommentar:

  1. Flotte bilder=) Du så veldig bra ut! Bare å begynne å planlegge layouts til scarpbooken din nå!:o)

    SvarSlett