lørdag 5. juni 2010

En rask blogg fra senge kanten!

Er stup trøtt, men skal klare å legge inn noen ord før øynene glir igjen.
I går var det endelig premiere på sex and the city 2. Har ventet lenge på den nå. Jeg og Kjersti koste oss med champagne hjemme hos meg mens vi ordnes oss og så litt på den første filmen.

Alle har kanskje fått med seg at toern har blitt ganske slaktet, men er man sex og singelliv fan så elsker man denne like mye som den første og alle episodene. Rett og slett fabuloues!:)
Skal ikke røpe noe til dere som ikke har sett den enda, men kom dere på kino. Verdt å se.

I dag startet jeg dagen med stillethæl løp i Lillestrøm.
Jeg holdt på å trekke meg, blei så nervøs. Kom ut i Storgata og fikk se rødløper på start og mål. New York, New York på full guffe.
Jeg kom i mål! Ikke først, men ikke sist heller. Hadde en fin heiagjeng iallefall!

Endelig i mål!

Flaks jeg ikke satte hælen i en sprekk!

Resten av dagen var stressende. Først ut på obs å handle. Så hjem igjen å hente fat, glass, kaffetrakter osv... Opp til mamma og pappa, sette fra meg alt. Begynne å bake. Kjersti kom å hjalp meg med cupcakesrøre og jeg fikk satt de i ovnen. Så skulle smørkremen lages, det tok sin tid, måtte hvile en time før jeg kunne røre inn smøret. Den ble god til slutt! Så skulle den farges i tre forskjellige farger. Smøres på cupcaksene og pynt oppå der igjen. Ble veldig fine når de ble ferdige! Fabulous om jeg skal si det! (nye favoritt ordet mitt nå.) Kommer bilde av de til uka.
Vi grilla litt pølser. Koste oss. Vet egentlig ikke hva jeg fikk gjort, men plutselig var klokken åtte og vi måtte komme oss hjem for å lagt Joakim. Innom broren til Marius å hente mere servise, innom butikken å kjøpe mat til Joakim. Hjem, bade junior, lage sjokoladekake, (ødelegge glasuren, må på butikken å handle ny i morgen), stryke skjorta til Marius, ringe mamma et par ganger til for å høre at alt er under kontroll og passe på at vi ikke glemmer noe.
Tiden flyr av gårde og nå ser jeg at det ble ikke så rask blogg likevel, så nå sier jeg god natt til alle! I morgen skal vi ha navnefest for Joakim og vi håper på fint vær for vi skal ha det ute.
Da blir det nok ikke blogging før mandag!

3 kommentarer:

  1. Hei Marlin!
    Kjempegøy å følge med på bloggen din. Har nesten nettopp oppdaget den.

    Må jo også benytte anledningen til å gratulere deg masse som mamma!!

    Gleder meg til å følge deg videre gjennom bloggen.
    Marte ;)

    SvarSlett
  2. Du er såå tøff som ble med på løpet!=)

    SvarSlett
  3. Marte: Takk, takk:)
    Håper du liker det du leser.
    Har fulgt din en stund:)
    hørtes ut som spennende tur du har vært på.

    SvarSlett