tirsdag 21. september 2010

Liten oppdatering!

Kan starte med å fortelle dere at jeg ikke var på fotballtrening i går.
Av den gode grund at det er i morgen de trener, så en liten endring i planen min der, men fikk tatt meg en tur på elixia. Så trening ble det. Blir gal av å se vekta stå så stille. Så må nok begynne å presse meg selv enda hardere. Huff! Men det må vel til.

Vet ikke om det så passer å fortelle at jeg IKKE har trent i dag. Har rett og slett hatt så mye å gjøre at jeg ikke har hatt tid. Jeg kunne sikkert å presset inn en treningsøkt, men liker ikke å måtte stresse med Joakim for at jeg selv trene. Så tirsdag ble fri dag, så da må jeg komme meg på trening torsdag istedet.

Jeg vet ikke om jeg har nevnt for alle at vi tenker på å pusse opp kjøkkenet. Først tenkt vi å rive alt og begynne helt på nytt. Så tenkte vi litt og bestemte os vel egentlig bare for å male. Så var vi innom at vi skulle bytte gulv og tak også. I dag vil jeg bare rive ned alt igjen. Så nytt kjøkken blir det ikke med det første, tror jeg... Skal ikke si det for sikkert, men håper å pusse opp alt til våren. Snekkeren min er ganske travel.

Skulle gjerne ha lagt ut et bilde av søte Joakim som ligger å sover nå. Men turte ikke å knipse tilfelle han skulle våkne. Ligger å holder godt rundt bamsen sin.

Kos dere med Grays i kveld, det skal jeg!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar