lørdag 25. september 2010

Høst!

På dager som dette har jeg bare lyst til å bli liggende under dyna. Jeg skjønte før jeg stod opp at dette kom til å bli en høst dag. Det duskeregner og blåser kraftig. Gradestokken har vist rundt 7 - 8 grader og Joakim har hatt på strømpebukse og tykk jakke.

Nok en lørdagskveld sitter jeg alene i stua. Joakim sover og Marius er på jobb.
Jeg er ikke glad i å lese bøker, men kunne ønske jeg hadde en god bok jeg kunne forelske meg i i kveld. Ta med meg pleddet på sofaen og slappe av.
Tar en rask titt i bokhyllen min og finner, å bo i mammas mage, barnes helse fra a til å, scrapbooking og en bok med oppskrifter på drinker. Tar en titt over i dvdhyllen og bestemmer meg for, sesong 1 av Grays Anatomy. Det begynner å bli lenge siden. Gleder meg. Som dere kanskje har lest før så elsker jeg jo Grays!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar