fredag 17. september 2010

Fredag med mine kjære!

I natt våknet Joakim først klokken tolv. Var inne og satt i smokken og han sov videre. Så våknet han klokken ett, da ville ha ikke sove like lett igjen. Siden han ikke skal ha mat før to havnet han etterhvert opp i mammas seng for litt kos. Joakim sovnet kvart på to og sov helt til åtte. Så han har faktisk klart seg hele natten uten mat. Yes!

Lille sjarmøren vår har fått smake yoghurt til lunsj i dag. Med pære og banan smak. Det var godt!:) I kveld skal jeg og Marius lage oss taco, det får ikke Joakim, men han skal få smake kjøttdeig. Det har jeg ikke prøvd å gi han enda. Jeg har kjøpt kjøttdeig uten salt, delt opp i porsjoner og fryst ned. Har tatt opp en pose i dag, håper han liker det.

Gleder meg til en fredagskveld hjemme med Marius. Det er lenge siden vi har hatt sammen nå. Så da blir det sjokolade på bordet og Senkveld i armekroken.

GOD HELG!

1 kommentar:

  1. Hei! Han er så fin. Gleder meg til å se ham igjen. Bra det går bedre om natten.

    SvarSlett