tirsdag 14. september 2010

14.09.2010

Tok med meg Joakim på helsestasjonen og veide han i dag.
Hadde en mistanke om at han ikke hadde gått opp i vekt de siste ukene og fikk bekreftet det. 20g hadde han gått opp, det var ikke mye. Grunnet til mine mistanker er jo selvfølgelig at han spiser dårlig.

Han har begynt å spise to ganger om natten (han sovner ikke uten mat), og våkner på morningen og er ikke sulten. Prøver å gi både melk, grøt og frukt litt seinere og igjen til lunsj, men han vil ikke ha. Heldig hvis han har spist et par skjeer grøt eller drukket 100 ml melk innen klokken tre. Når middagen kommer så spiser han ganske bra og kveldsgrøten er det litt opp og ned med. Så er det full flaske på sengen og igjen to ganger om natten.

Etter et par sånne dager, kommer det gjerne et par dager hvor han spiser bra igjennom hele dagen. Så der er litt opp og ned. Ganske frustrerende.

Fikk uansett noen gode tips av helsesøster i dag, som blir spennende å prøve.
Jeg og Marius har bestemt at selv om Joakim våkner før klokken to på natten så skal han ikke spise. Selv om han våkner klokken tolv og ikke får sove igjen uten mat. Så det blir noen spennende netter i møte. Jeg ser for meg at det blir litt lite søvn, men hvis det funker så blir det jo mer søvn etterhvert. Håper dette hjelper, var ene tipset fra helsesøster. Så skal dette klokkeslettet skyves nærmere og nærmere morningen etter hvert.


2 kommentarer:

  1. Åhh! Se på gogutten a!!! =)

    SvarSlett
  2. Ååååå. Han er vel skjønn. Gleder meg til lørdag.

    SvarSlett