fredag 23. april 2010

Sprinkelsenga

Nå har Joakim endelig sovnet. Siden han ikke vil sove i babysenga lenger å bare med mamman sin i den store senga, tenkte jeg at jeg kunne gi sprinkelsenga et forsøk. Det gikk ikke så bra (for min del.) Pappan måtte trå til. Han la seg med Joakim i store senga da, men han sovnet fort og Marius bærte han over i sprinkelsenga. Det er litt kaldere på rommet til Joakim der sprinkelsenga står så håper kanskje han sover litt lenger der, men jeg kan kanskje ikke forvente så mye enda.
I morgen skal jeg møte Anett. Det gleder jeg meg veldig til:) har ikke sett henne siden før jul. Blir ikke så ofte siden hun har flyttet til Gabrielle i Bergen. Til høsten så flytter hun igjen, helt til Danmark:( Men da har jeg jo en god unnskyldning for dansketur da:)
Skal en til til Nina i morgen kveld. Lage litt god mat og ta et par glass vin. Også blir det tidlig kvelden for Marius skal på jobb klokken sju på søndag og da er det greit å ha fått seg litt søvn og være i form. Har masse å glede meg til i morgen!
Ha en fin helg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar