tirsdag 27. april 2010

Lenge siden

Har vist ikke blogget siden før helgen jeg.
Kan jo starte med å legge ut bilder fra jeg var hos Nina på lørdag. Nina hadde kjøpt disse flaskene med vin til oss i sommer, men når hun viste de fram til meg så måtte jeg fortelle at jeg var gravid og da ble det lite med vin. Så det var veldig hyggelig at hun hadde spart på de til Joakim var ute og jeg kunne drikke vin igjen.


Denne uken har marius ferie.
Pappa hadde lovet meg en shoppingtur etter fødselen, så den tok vi i dag.(Takk pappa.) Greit at Marius var hjemme med Joakim, da går alt mye raskere. Ble bukser, topper, gensere og jakke. Det ble kaffe og litt skravling med Hilde i Lillestrøm i dag også gitt. Var innom Linn på vei hjem og hentet to søppelsekker med babytøy som Petter hadde vokst ut av. Så da var det hjem å begynne og sortere det. I morgen er det tidlig opp. Vi skal reise hjemme fra halv åtte. Vi skal på ("svenskebåten") Sandefjord - Strømstad med svigers. Handle litt på tax free:) Blir nok en hyggelig tur!
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Var vinen like god som flaska var fin da?;) Bra du koser deg!:) Ha en fin dag i Strømstad! Gleder meg til å se dere igjen snart!

    SvarSlett