fredag 16. april 2010

Hyl og skrik!

I dag måtte Joakim faktisk vekkes fordi vi skulle på 6 ukers kontroll halv ti. Når vi kom dit så hadde det skjedd en feil, fikk beskjed om at timen vår var neste onsdag. Var ei til der også som trodde hun hadde time i dag, men var neste onsdag det også. Var vel noe tull med dataen eller no. Så da får vi bare dra tilbake neste uke. Vi fikk veid han da. 5400 g. så det var nesten en kilo til på to uker! Joakim er glad i mat:)

Klokka ett så trilla vi tilbake igjen, skulle på barselgruppe. Det var ikke rare gruppa nei. Tre stk hadde avlyst pga. omgangsyke og to andre dukket ikke opp så jeg ble sittende med en annen dame bare. Å tror dere jeg ble glad for det, Yes! Har aldri vært så varm og stessa før. Junior skulle absolutt ikke samarbeide. Jeg har aldri hørt han skrike så høyt og lenge. Skrek så det hørtes ut som han glemte å puste i mellom stakar. Jeg prøvde alt, først en pupp, så den andre, så tilbake igjen! Skrek mens han spiste. Ville ikke ha smokken. La han på magen, så på ryggen, vugget han, gikk rundt med han på armen holdt han på alle mulige måter. Hva skjedde???? Etter en time med konstant hyling måtte vi bare gå! Gjennomsvett legger jeg Joakim ned i vogna og begynner å trille hjem. Etter to minutter var det stille i vogna og han ligger og sover enda. Var jo bare så trøtt han da, og vogna er jo beste stedet å sove:) Hadde det vært flere der vet jeg ikke om jeg hadde turt å komme tilbake, men jeg skal gi det et forsøk til!

Ha en god helg folkens! Kos dere i fin været (hvis det fortsetter)

1 kommentar:

  1. Oi oi! Skal si han legger på seg i stor fart ja!;) Oliver la på seg 1 kilo i mnd de første 5 mnd. Og trodde det var mye;p hehe

    Som regel er de overtrøtte når ting ikke funker.. Og da er det så lett for mor å bli stresse også.. Slet mye med det i starten Spes.på kveldinga:s

    Det er litt lettere å finne på ting etterhvert for da kjenner man babyen sin litt bedre;)

    SvarSlett