fredag 30. april 2010

litt av hvert

Nå har Joakim endelig sovnet. Marius har a-vakt på Martins i kveld og jeg sitter oppe alene. Litt kort om de siste dagene: var jo da i Strømstad på onsdag, koselig tur. Greit å sitte inne på en båt og gå på senter når det er dager med så mye regn. Fikk handlet litt tax free på båten og godis i Sverige. Ble ikke filmet på Nordby sentret på Svinesund heller. Hehe.. I går var jeg på Fokus frisør og fikk ordnet litt på sveisen. Ble permanent denne gangen. Var så lei og måtte finne på noe nytt, så da ble det krøller for det har jeg ikke gjort før. Vurderer faktisk å ta en Rihanna. Klippe det helt kort rundt og kortere på toppen. Hva synes dere? Kanskje kulere på henne enn meg? I dag var jeg på barseltreff igjen. Denne gangen var vi fire stykk, så det ble jo en dobling fra forje treff:) Var nede hos Anette etter middag og kjøpte lekegrinda til Oliver. Tenkte det var greit å ha etter hvert.
Noe mer spennende har jeg ikke å fortelle!
Håper alle får en fin helg!
Blogges til uka:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar