torsdag 8. april 2010

Favoritt siden

I natt sov Joakim til kvart over fire før han våknet å var sulten. Deilig:) en time lenger en vanlig. Vi var på helsestasjonen i dag, på gruppe time hos fysioterapauten og Joakim har fått en favoritt side. Det hadde jeg vel egentlig skjønt før vi kom dit, så nå må jeg bare passe på å snu hode hans litt til andre siden også når han ligger så han ikke blir skeiv. Når vi skulle trille hjem igjen så hadde det selvfølgelig begynt å regne, er så lei av dårlig vær nå. Trenger sol:)

Jeg og Marius har skikkelig tv kveld i dag. Sett på hotel cæsar, lurt av Karlsen og Tangerdubakken. Gleder meg til premieren på Alt for Norge.

God kveld:)

2 kommentarer:

  1. Nååå.. favoritt side :) hihi.. gleder meg så mye til å se dere:) <3 må ikke glemme at du har en avtale med meg på formiddagen 24 april da ;) gleder meg som en liten unge faktisk ;) men jens skal være med hjem, så han må nok være med han også, håper det går greit :)
    Glad i deg!!! <3
    klem fra anett

    SvarSlett
  2. Oliver hadde også favorittside.. Begynte bare å legge han andre veien i senga og på stellebordet så gikk det fort over;)

    SvarSlett