mandag 19. april 2010

En helt vanlig mandag

Endelig litt tid til å blogge igjen. Gutta har sovnet på sofaen.
Dagene er jo stort sett ganske like enda, har ikke skjedd så mye spennende siden sist jeg blogget. Nå sitter jeg å samler en del oppskrifter på barnemat jeg kan lage selv i en "kokebok" til Joakim. Ble litt inspirert av en annen blogg jeg leser. Anette sin (kjempe fin og spennende blogg). Siden det er en god stund til Joakim skal begynne med noe annet en melk så har jeg jo god tid til å få den ferdig da. Er ganske fornøyd med å ha kommet så godt i gang.
Møtte ei venninne i Lillestrøm i dag! Satt ute i solen og koste oss:) Skal møte henne igjen i morgen, da med sønnen hennes på 1 år. Kommer ei venninne til som også skal ha med seg sønnen sin på snart 1 år. Blir koselig:)

" Jeg kan holde flaska selv:)"
.
.
Ble ikke så mye å blogge om idag.
Dere skal få høre hvordan 6 ukers kontollen gikk når vi får vært der på onsdag!

1 kommentar:

  1. Lyst til å trille en tur en dag? Vi bor jo ikke så langt fra hverandre;)

    Har permisjon helt til September jeg<3

    SvarSlett