søndag 11. april 2010

Fantastisk helg!

Er det ikke godt å kjenne solen varme igjen?

Fredag var jeg og en venninne ute og trillet. Gikk en times tid, kjente at det var lenge nok, er litt plaget med bekkenet enda. Jeg og Joakim var hjemme alene på kvelden, pappaen var ute på byen en tur. Lørdagen var gutta alene. Jeg hadde hele dagen fri! Var først i en bursdagslunsjFratelli klokken tolv. Siden det var så fint vær ute så gikk vi opp på Fageborg og tok noen øl i solen der:) Klokka sju skulle jeg i ny bursdag til Camilla som jeg jobber med. Det var en kjempe hyggelig kveld når jeg fant formen igjen. Var litt sliten når jeg kom dit! Vi fikk servert tapas og Elinor spilte på gitar og vi sang med:) Så gikk turen til Martins hvor vi ble til stenging.
Er litt små sliten i dag, men vi tok med oss Joakim ned til lillestrøm og trillet litt i sola. Jeg merker at jeg blir i så godt humør når det er fint vær:) Håper vi kan sitte ute i morgen også.

God kveld alle sammen!

1 kommentar: